شبابيك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شبابيك

اجمد واحدث المواضيع على منتداك شبابيك

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

قيل فى الرجل صدقونى مش هتندموا لو دخلتوها يالا ادخلوا وانا مستنيه الردود يالا بسرعة

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
سمسمة
مشرفة القسم العام
مشرفة القسم العام
سمسمة

انثى
المهنة : طالبة على ما تفرج
بلدك : ام الدنيا
العنوان : على القمر باشوف اللى هناك بيعملوا ايه
الجنسية : مصرية وافتخر
رقم الموبايل : 0900098000
هوايتك : سرقة غسيل الجيران
المهنة : قيل فى الرجل صدقونى مش هتندموا لو دخلتوها يالا ادخلوا وانا مستنيه الردود يالا بسرعة Progra10
اعلام البلاد : قيل فى الرجل صدقونى مش هتندموا لو دخلتوها يالا ادخلوا وانا مستنيه الردود يالا بسرعة Female31
توقيع : قيل فى الرجل صدقونى مش هتندموا لو دخلتوها يالا ادخلوا وانا مستنيه الردود يالا بسرعة 15781610

قيل فى الرجل صدقونى مش هتندموا لو دخلتوها يالا ادخلوا وانا مستنيه الردود يالا بسرعة Empty
مُساهمةموضوع: قيل فى الرجل صدقونى مش هتندموا لو دخلتوها يالا ادخلوا وانا مستنيه الردود يالا بسرعة   قيل فى الرجل صدقونى مش هتندموا لو دخلتوها يالا ادخلوا وانا مستنيه الردود يالا بسرعة Icon_minitime3/26/2008, 20:01

[center][b][b][size=16][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[size=25]
[size=29]قيل في الرجل

قيل في الرجل بعض الأقاويل

الرجل الساذج يطلب من المرأة أن تحبه ,,, و الرجل المجرب يجعلها تحبه

الرجل هو المادة الخام التي تعمل فيها المرأة اللمسات الأخيرة

الرجال يقولون في النساء ما يروقهم , و النساء يفعلن بالرجال ما يروقهن

الرجال يحبون بسرعة , لكنهم يكرهون ببطء

الرجال ثلاثة أنواع : رجل يدَعي أنه على حق و هو العنيد,
ورجل يعترف أنه على خطأ و هو العاقل,
ورجل يؤكد أنه على خطأ حين يكون على صواب و هذا هو المتزوج

الرجل المصاب بداء الحب يتحول من صياد إلى طريدة

شيئان يحبهما الرجل : الخطر و اللهو , و هو يحب المرأة لأنها أخطر أنواع اللهو

لكل رجل امرأة أحلام بعيدة المنال, تكون أحياناً موجودة على الأرض,
و تكون غالباً في ضمير المجهول

حين يرتكب الرجل بلاهة ما يقولون : ما أشد بلاهته.
و حين ترتكب المرأة بلاهة ما يقولون : ما أشد بلاهة النساء !!!!

يفقد الرجل أوهامه أولاً , ثم أسنانه , و أخيراً طيشه

خاطب في الرجل عقله , و في المرأة قلبها , و في الأحمق أذنه

الرجال يمكنهم أن يقاوموا نظرية صائبة، و يستسلمون لنظرة

الرجال يحلمون قبل الزواج , و يستيقظون بعده

يستدل على الرجل بأعماله , و على أصله بعقله

قوة الرجل بعقله و قوة المرأة بدموعها

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط][/size]
[/size][/b][/size][/b]
[/center]
دودو
نائب المدير
نائب المدير
دودو

انثى
المهنة : طالبه جامعية فى جامعه شبابيك
بلدك : مصر ام الدنيا

العنوان : شعور سخيف إنك تحس بإن وطنك شيء ضعيف صوتك ضعيف رأيك ضعيف...إنك تبيع قلبك وجسمك وإنك تبيع قلمك وإسمك ما يجيبوش حق الرغيف
ده شعور سخيف..
الجنسية : مصريه 100%
رقم الموبايل : دى حاجة متخصكش
هوايتك : القراءة
المهنة : قيل فى الرجل صدقونى مش هتندموا لو دخلتوها يالا ادخلوا وانا مستنيه الردود يالا بسرعة Collec10
اعلام البلاد : قيل فى الرجل صدقونى مش هتندموا لو دخلتوها يالا ادخلوا وانا مستنيه الردود يالا بسرعة Female31
توقيع : قيل فى الرجل صدقونى مش هتندموا لو دخلتوها يالا ادخلوا وانا مستنيه الردود يالا بسرعة 15781610
المزاج : قيل فى الرجل صدقونى مش هتندموا لو دخلتوها يالا ادخلوا وانا مستنيه الردود يالا بسرعة 110

قيل فى الرجل صدقونى مش هتندموا لو دخلتوها يالا ادخلوا وانا مستنيه الردود يالا بسرعة Empty
مُساهمةموضوع: رد: قيل فى الرجل صدقونى مش هتندموا لو دخلتوها يالا ادخلوا وانا مستنيه الردود يالا بسرعة   قيل فى الرجل صدقونى مش هتندموا لو دخلتوها يالا ادخلوا وانا مستنيه الردود يالا بسرعة Icon_minitime4/3/2008, 21:53

انا معاكى فى كل كلمة قولتها والله بجد صدقتى تسلم ايدك
HTTP://ROMANTIC.7FORUM.NET
سمسمة
مشرفة القسم العام
مشرفة القسم العام
سمسمة

انثى
المهنة : قيل فى الرجل صدقونى مش هتندموا لو دخلتوها يالا ادخلوا وانا مستنيه الردود يالا بسرعة Progra10

مُساهمةموضوع: رد: قيل فى الرجل صدقونى مش هتندموا لو دخلتوها يالا ادخلوا وانا مستنيه الردود يالا بسرعة   قيل فى الرجل صدقونى مش هتندموا لو دخلتوها يالا ادخلوا وانا مستنيه الردود يالا بسرعة Icon_minitime4/21/2008, 23:15

شكرا على مرورك يا جميل
قالتلى الوداع قولتلهاقشطة
عضو جديد
قالتلى الوداع قولتلهاقشطة

ذكر
المهنة : طالب على الماشى
بلدك : مقبرة الغزاة
العنوان : بيت العز
الجنسية : مصرى بس صعيدى
رقم الموبايل : 0000000000000
هوايتك : ارخم على خلق الله

مُساهمةموضوع: رد: قيل فى الرجل صدقونى مش هتندموا لو دخلتوها يالا ادخلوا وانا مستنيه الردود يالا بسرعة   قيل فى الرجل صدقونى مش هتندموا لو دخلتوها يالا ادخلوا وانا مستنيه الردود يالا بسرعة Icon_minitime4/25/2008, 12:43

تسلم ايديك يا جميل
تقبلى مرورى
رحـــاب
عضو مجتهد
رحـــاب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: قيل فى الرجل صدقونى مش هتندموا لو دخلتوها يالا ادخلوا وانا مستنيه الردود يالا بسرعة   قيل فى الرجل صدقونى مش هتندموا لو دخلتوها يالا ادخلوا وانا مستنيه الردود يالا بسرعة Icon_minitime5/4/2008, 21:55

تسلم موضوعاتك بجد جامده
رحــــــــــــــــــــــــــاب
سمسمة
مشرفة القسم العام
مشرفة القسم العام
سمسمة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: قيل فى الرجل صدقونى مش هتندموا لو دخلتوها يالا ادخلوا وانا مستنيه الردود يالا بسرعة   قيل فى الرجل صدقونى مش هتندموا لو دخلتوها يالا ادخلوا وانا مستنيه الردود يالا بسرعة Icon_minitime5/4/2008, 21:58

مشكورين يا جماعة على مروركم جميعا

قيل فى الرجل صدقونى مش هتندموا لو دخلتوها يالا ادخلوا وانا مستنيه الردود يالا بسرعة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-