شبابيك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شبابيك

اجمد واحدث المواضيع على منتداك شبابيك

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اللى عايز يضحك يدخل على ضمانتى

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ملك روحى
عضو جديد
ملك روحى

انثى
توقيع : اللى عايز يضحك يدخل على ضمانتى 15781610

اللى عايز يضحك يدخل على ضمانتى Empty
مُساهمةموضوع: اللى عايز يضحك يدخل على ضمانتى   اللى عايز يضحك يدخل على ضمانتى Icon_minitime3/6/2008, 17:53

ولد صغير بيسأل امه قالها ليه ابويه اقرع قالت له يا ولدي هذه علامة الذكاء قال لها الولد انا شايف شعرك طويل

الزوجة :ـ أريد منك أن تكذب علي كذبة لطيفه الزوج :ـ أنت أجمل امرأة رأيتها في حياتي

واحد اكل مكعب ماجي راح للدكتور يشكي من مغص سأله الدكتور اكلت ايه انهاردة قاله اكلت حبة توفي ابو ديك

ذهب رجل الى طبيب نفساني وقال له: دكتور انا عندي انفصال شخصي. فأجابه الطبيب: اجلس لنتحدث نحن الأربعة

سئلوا بدوي ايه هو السيفون ؟؟ رد عليهم وقال : هو صندوق فيه حبل تسحبه يا تلحق تشرب يا ماتلحق انت ونصيبك

ترك واحد سيارته بجانب البيت الذى استأجره,واخد معه المسجل و كتب ورقة كبيرة ان المسجل معي ارجوكم لا تكسروا الزجاج و في الصباح الباكر وجد ورقة مكتوب عليها نحن نريد السيارة و ليس المسجل
روزاليندا
عضو جديد
روزاليندا

انثى
توقيع : اللى عايز يضحك يدخل على ضمانتى 15781610

اللى عايز يضحك يدخل على ضمانتى Empty
مُساهمةموضوع: رد: اللى عايز يضحك يدخل على ضمانتى   اللى عايز يضحك يدخل على ضمانتى Icon_minitime3/13/2008, 21:20

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
نكت حلوة قوي تسلم ايدك ونرجو المزيد

اللى عايز يضحك يدخل على ضمانتى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-